Lifestyle blog from a 18 year old

22 Şubat 2012 Çarşamba

Diamond Dash

Merhaba!
Sizlere bağımlılık yapan bir oyundan bahsetmek istiyorum, bu oyunu facebook'u olan herkes duymuştur çünkü en çok oynananlar arasında yer alıyor... Her yaştan insan büyük bir heyecanla bu oyunu oynuyor..

 Bende annemin face'inde gezinirken rastladım bu oyuna işte o günden beridir oynuyorum her oynadığımda biraz daha bağlanıyorum sanırım :) her hafta puanlar sıfırlanıyor ve siz yine arkadaşlarınızı geçmeye çalışıyorsunuz şuana kadar yaptığım en iyi skor  '' 823.467 '' fakat bir daha bu skora ulaşamadım :(
oyun yukarıda gördüğünüz gibi başlıyor 3 tane aynı renktekileri yok ediyorsunuz eğer birkaç tane ard arda 3'lü yok ederseniz oyunun etrafında sarı bir ren oluyor aynen şöyle :
ekran böyle olduğunda daha fazla puan almanız sağlanıyor gerçekten süper zevkli bir oyun tavsiye ederim .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Exciting, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena